Τα Μουσικά Σχολεία
στην Ελλάδα
μέσα από κριτικά
κείμενα και ντοκουμέντα
|
|
|
|
|
|
84924/Γ7/24.07.2012
Υ.Α. (τροποποιητική της 72137/Γ7/28.6.2012) με θέμα Μεταβατικό Ωρολόγιο
πρόγραμμα Μουσικών Γυμνασίων & Λυκείων (08-12)
|
|
Συζήτηση
επίκαιρης ερώτησης της Ευαγ. Αμμανατίδου-Πασχαλίδου για το θεσμό των Μουσικών
Σχολείων
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Συζήτηση
επίκαιρης ερώτησης της Ευαγ. Αμμανατίδου-Πασχαλίδου για το θεσμό των Μουσικών
Σχολείων
|
|
|
|
|
|
|
|
Χωρίς
καθηγητές το Μουσικό Σχολείο Βόλου (10-10)
|
|
Έλεος: 21 καθηγητές για 84
ώρες διδασκαλίας του ίδιου αντικειμένου! (Σ. Μαρίνης, 10-10)
|
|
|
|
|
Μαθητική κατάληψη στο Μουσικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
(Κείμενα: Μαθητών – Καθηγητών, Ρεπορτάζ 1, Ρεπορτάζ 2, 10-10)
|
|
«Κατάργηση
Ειδικών Σχολείων;» Ερώτηση 4 βουλευτών του Συν και απάντηση της υφυπ.
Παιδείας Π. Χριστοφιλοπούλου (Ιουν-Σεπτ 2010)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Μουσικά Σχολεία - 3ο Συνέδριο της Πανελ. Ένωσης
Γονέων Μ.Σ. (27-3-2009)
1. Εμπεριστατωμένη μείωση ωραρίου για τους μαθητές
2. Απάντηση στην πρόκληση των ιδιωτών (5 προς το
παρόν) που πλησιάζουν
3. Σύνδεση με την τριτοβάθμια, αλλά "με νέους
όρους λειτουργίας των ΑΕΙ"
O ρόλος των Μ.Σ. στο νέο ευρωπαϊκό πολιτισμό
|
|
|
Λίγες σκέψεις για την αναγνώριση του σαξόφωνου (Θεόφιλος
Σωτηριάδης, περιοδικό Con Fuoco, 02-09)
|
|
Οι
μουσικοί ΤΕ16 με προϋπηρεσία 30 μηνών ζητούν άμεση δέσμευση του Υπουργείου
Παιδείας όλοι το έτος 2009-2010 να εισαχθούν στην ΑΣΠΑΙΤΕ (01-09)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«Η παιδεία δυναμώνει τους Έλληνες. Η παιδεία
αλλάζει την Ελλάδα»
…καλλιτεχνικές δραστηριότητες σε παλιά και νέα
πεδία συναγωνισμού… και αρκετές καινοτομίες
Συγκροτήθηκε η νέα Συντονιστική Επιτροπή
των Μαθητικών Καλλιτεχνικών Αγώνων
Αποθεώθηκε ο
αγαπημένος της νεολαίας - Η υπόσχεση του κ. Στυλιανίδη για τη διοργάνωση
συναυλίας του τηρήθηκε στο έπακρο
|
|
|
|
|
|
|
Ειδικότητα Β’ κατηγορίας: Μουσικοί ΠΕ16,
ΤΕ16, ΕΜ Μουσικοί (Σπύρος Σιάσιος, 07-2008)
|
Μουσική
Παιδεία και Πολιτική Παιδείας – Καλή χρονιά κύριε υπουργέ ! Ανοιχτή επιστολή
στον Υπουργό Παιδείας κ. Ευριπίδη Στυλιανίδη (Στ. Ζυγούρας, 08-2008)
|
Καινοτομίες
και Κενοτομίες στη Μουσική και στην Παιδεία (Στ. Ζυγούρας, 06-2008)
|
Εδώ ο ΑΣΕΠ,
εκεί ο ΑΣΕΠ, πού είναι ο ΑΣΕΠ; (Σύλλογος αποφοίτων Τ.Μ.Σ. Πανεπιστημίου
Αθηνών, 05-2008)
|
«Ανοιχτό Σχολείο»
- 8ο
Εκπαιδευτικό Συνέδριο της ΟΛΜΕ (Βασίλης
Βέτσος, 04-2008)
|
Το
παράδειγμα των Μουσικών Σχολείων - Το μάθημα της μουσικής (Στ. Ζυγούρας,
8ο Εκπαιδευτικό Συνέδριο της ΟΛΜΕ, 04-2008)
|
Κινητοποίηση για πρόβλημα
στη μεταφορά των μαθητών (Σύλλογος Γονέων
και Κηδεμόνων Μ.Σ.Θ., Ρεπορτάζ 04-2008)
|
Η
ανεπάρκεια της μουσικής παιδείας στα Μουσικά Σχολεία Εισήγηση στο
συνέδριο της Μυτιλήνης για τα Μ.Σ. (Σπύρος Σούφης 03-2008)
|
Μουσική - Μουσικολογία -
Πολιτεία - Παιδεία Εισήγηση στο συνέδριο της Μυτιλήνης για τα Μ.Σ. (Στ.
Ζυγούρας, 03-2008)
|
Εισήγηση στο
συνέδριο της Μυτιλήνης για τα Μ.Σ. (Συντονιστικό
Όργανο Συλλόγων Καθηγητών Μουσικής για τα Μ.Σ., 03-2008)
|
2o Επιστημονικό Συνέδριο για τα Μουσικά
Σχολεία – Μυτιλήνη 28-29 Μαρτίου 2008
Προκήρυξη Διοργανωτές Οργανωτικές
πληροφορίες Φόρουμ Πρόγραμμα Δελτίο Τύπου Προς
Υφυπουργό
|
Αναπάντητα ερωτήματα
(από τη συνέντευξη του Ευριπίδη Στυλιανίδη στου δημοσιογράφους του esos, 04-2008)
|
«Τα
Μουσικά Σχολεία ως ζήτημα προτεραιότητας» Ανδρέας Λυκουρέντζος,
Υφυπουργός Παιδείας, Συνέντευξη 02-2008)
|
Είκοσι χρόνια
μουσικά σχολεία… εκκρεμεί η ενηλικίωση (σελ 1, σελ 2, σελ 3, σελ 4 «Δίφωνο», Αφροδίτη
Παπακαλού, 2-2008)
|
Είκοσι χρόνια
μουσικά σχολεία (μια αδημοσίευτη
συνέντευξη του Σ. Ζυγούρα στην Αφροδίτη Παπακαλού για το περιοδικό «Δίφωνο»,
12-2007)
|
Ο «θεσμός» των
ωρομίσθιων εκπαιδευτικών, η παιδεία, η μουσική κι εμείς (Στέργιος
Ζυγούρας 01-08)
|
Εκπαίδευση-Μουσικά
Σχολεία-Ωρομίσθιοι (Γιώργος Λαμέρας, 06-07)
|
Δραστηριότητες
του Μουσικού Σχολείου Θεσσαλονίκης στο πλαίσιο «Ανοιχτό Σχολείο» (2005-2007)
|
Τα πρακτικά
του 1ου Συνεδρίου για τα Μουσικά Σχολεία που οργάνωσε η Πανελλήνια Ένωση
Γονέων (Ξάνθη, 03-2007)
|
Η παραδοσιακή
ανακατασκευή της ίδιας «πατέντας» & Από έναν έρωτα πιάστηκα (Βασίλης
Βέτσος, παρεμβάσεις στο Συνέδριο της Ξάνθης 03-2007)
|
Ανοιχτή επιστολή προς στον Υπουργό
Παιδείας κ. Ευριπίδη Στυλιανίδη (Συμβασιούχοι καθηγητές μουσικής Μουσικών
Σχολείων 11-2007)
|
Ανοιχτή
επιστολή προς τους γονείς και κηδεμόνες των μαθητών των Μουσικών Σχολείων
(ΠΕΑΩΜΔΕ 11-2007)
|
Μουσική (και)
Παιδεία- Ανοιχτή επιστολή στον Υπουργό
Παιδείας κ. Ευριπίδη Στυλιανίδη (Στέργιος Ζυγούρας 11-2007)
|
Τομή
Παιδείας και Μουσικής – Μια διερεύνηση της
προοπτικής των Μουσικών Σχολείων (Στέργιος Ζυγούρας 10-2007)
|
Η εφημερίδα της
Πανελλήνιας Ένωσης Μουσικών Σχολείων (1ο
Τεύχος, 9-07)
|
«Μετά μουσικής!» - Άρθρο για τη μουσική παιδεία
στον «Αγγελιοφόρο» (Τριαντάφυλλος Μηταφίδης 10-2007)
|
Τα προβλήματα του
Μουσικού Σχολείου Σπάρτης (Συνέντευξη τύπου του Συλλόγου Γονέων και
Κηδεμόνων 09-2007)
|
Μουσικά Σχολεία: Ζητείται επειγόντως όραμα !
(Γ. Λαμέρας, 05-07)
|
Η
ελληνική πολιτεία ως φορέας «καλλιτεχνικής παιδείας» – Το ζήτημα της
«μουσικής» ως ζήτημα ιδεολογικό (Στέργιος Ζυγούρας 05-2007)
|
Τα
Μουσικά Σχολεία στη Βουλή - Θεματική παρουσίαση (03-2007)
Συζήτηση της υπ’
αριθμ. 46/15-2-2007 επερώτησης 25 βουλευτών του ΠΑΣΟΚ
|
Η εφεύρεση της
"αλήθειας" (Βασίλης Βέτσος, 02-07)
|
Π.Ι. - Η εφεύρεση της μισής
«αλήθειας» (Βασίλης Βέτσος, 03-07)
|
Κυβέρνηση και
αξιωματική αντιπολίτευση συζητούν στη Βουλή για τα Μουσικά Σχολεία (Α’ μέρος:
γενική αντιπαράθεση, Β’ μέρος: προθέρμανση, Γ’ μέρος: «εντός θέματος», 03-07)
Α1 Α2 Β1 Β2 Γεισ. Γ1 Γ2 Γ3 Γ4 Γ5 Γ6 Γ7 Γ8 Πρακτικά
|
Εργασιακά /
Παιδαγωγικά θέματα που αφορούν στα Μουσικά Σχολεία Πρόσκληση Ωρομισθίων 2003, Διαμαρτυρία μαθητών 2004, Εφ. «ΕΘΝΟΣ» 2006, Συμβασιούχοι καθηγ. μουσικής 2007
|
Διαμαρτυρία των
μαθητών για την έλλειψη καθηγητών (09-2007) Βίντεο, Φωτο1, Φωτο2,
Φωτο3, Φωτο4,
Φωτο5, Φωτο6
|
Παράγοντες της
παιδείας και των μουσικών σχολείων μιλούν για την ταυτότητα Μουσικών και
Καλλιτεχνικών Σχολείων (2006-07)
|
Διαμαρτυρία των
μαθητών για την έλλειψη λεωφορείων (09-2006) Φωτο1,
Φωτο2, Φωτο3,
Φωτο4, Ρεπορτάζ-1, Ρεπορτάζ-2
|
Η αίθουσα εκδηλώσεων
του Μουσικού Σχολείου Θεσσαλονίκης - 09-2006 Ανακοίνωση δημοπράτησης, Εκπρόσωπος Νομάρχη, Δήμαρχος Πυλαίας, Περιφερ. Δ/ντής Εκπ/σης Κ.
Μακεδονίας, Δ/ντης
Β/θμιας Εκπ/σης Αν. Θεσ/νίκης, Ρεπορτάζ
|
Μουσικό Σχολείο: Παρελθόν, παρόν και
μέλλον (Β. Βέτσος, 06-2006)
|
Σ/Ν του
ΥΠΕΠΘ περί «Οργάνωσης και λειτουργίας της δευτεροβάθμιας επαγγελματικής
εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις» - Μια πρώτη κριτική θεώρηση των άρθρων 20-21
(Βασίλης Βέτσος & Στέργιος Ζυγούρας, 06-2006)
|
ΕΜ – Να πίνουμε κανα
κρασάκι, Κυριακή στο χωριό… (Βασίλης Βέτσος, 12-2006)
|
Περί προφορικών εξετάσεων των μουσικών
μαθημάτων στο Μουσικό Σχολείο Θεσσαλονίκης (Στέργιος Ζυγούρας, 05-2006)
|
Υπόμνημα
θέσεων για τη Μουσική Αγωγή στη δημόσια εκπαίδευση (Συντονιστικό όργανο
Ενώσεων εκπαιδευτικών μουσικής δημόσιας Εκπαίδευσης, 04-2006)
|
Χωρίς Σχόλια: Ευχάριστα μουσικά διαλείμματα = το κλου της
εκδήλωσης και εδώ (από εδώ και εδώ), Κείμενα, Υπόκρουση,
Άγγελοι, Σεμινάριο, Ημερίδα, Βασιλόπιτα
(1999-2010)
|
Τα
προσόντα του εκπαιδευτικού της μουσικής στα Μουσικά Σχολεία (Γιάννης
Κοντίτσης, 10-2005)
|
Προσλήψεις καθηγητών μουσικής στα Μουσικά Σχολεία
(Υπόμνημα της ΟΛΜΕ, 06-2004)
|
Ο Υπουργός Παιδείας κ. Πέτρος Ευθυμίου μιλάει
για τη μουσική και τα Μουσικά Σχολεία (10-2003)
|
ΑΣΕΠ – ΥπΕΠΘ και άλλα τινά (Στέργιος Ζυγούρας
04-2002)
|
Εποπτικά Μουσικά Όργανα για τη διδασκαλία
της ελληνικής παραδοσιακής μουσικής (Θωμάς Αποστολόπουλος, 06-2001)
|
«Μουσικό Σχολείο Θεσσαλονίκης: Η στέγη του πολιτισμού»
(Φιλομήλα Δημολαΐδου, Περιοδικό Επιλογές 01-2000)
|
Ο Κόσμος του Μουσικού Σχολείου Θεσσαλονίκης
(Πεπραγμένα 1996-1998)
|
Προβληματισμοί και Προτάσεις για τη λειτουργία του
Μουσικού Σχολείου Θεσσαλονίκης (Βασίλης Βέτσος 1998)
|
Προτάσεις-Παρατηρήσεις για τη λειτουργία
των Μουσικών Σχολείων (Στέργιος Ζυγούρας 1996)
|
Μουσικό Γυμνάσιο: όραμα και
προβληματισμοί (Στέφανος Βασιλειάδης, 1989)
|
Μουσική εκπαίδευση και παράδοση
– Η εμπειρία του Μουσικού Γυμνασίου Παλλήνης (Μάριος Μαυροειδής)
|
DivX
(Windows, Linux,
Mac)
|
Επιλογή και επεξεργασία
του υλικού: Στέργιος Ζυγούρας,
καθηγητής κιθάρας στο Μουσικό
Σχολείο Θεσσαλονίκης
Σημείωση: Εκ
των πραγμάτων, αρκετά θέματα εξειδικεύονται στο Μ.Σ.Θ.
|
|
|
|